BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »

SuJu>Fan

Rabu, 8 September 2010

Menyesal

Aku menyesal sebab abaikannya bila nya nak berkapel ngan aku.Cubalah aku setuju nya menjadi gerek aku.Semuanya sudah terlambat.Aku tengok dia kepada gadis lain.Ketika dia mengajak aku dtg ke rmhnya bila hari raya.Aku tidak dtg.Dia menunggu aku.Semuanya sudah menjadi takdir.Aku sangat menyesal.Dia menghantar surat kepada aku.Dia bercakap aku akan pergi ke satu tempat.Aku tidak kisah.Tapi ketika dia menunggu kenantian aku di Lapangan Terbang.Aku lambat dtg.Bila aku tgk d cermin.Aku rsa dia tersedih.Tetapi cerita yg buruknya.Dia pergi (passed away) untuk selama-lamanya.Kawan rapatnya s'lalu berkata dia demam dan s'lalu mmanggil nmaku.Akibat aku tdak menerima cintanya.Dia pergi meninggalkan aku untuk selama-lamanya.Ttapi aku ada kenanggannya.Aku msih menyimpan suratnya (I LOVE YOU)

0 ulasan: